Bloggens framtid

9 Jun

Idag blev detaljerna runt min domäntransfer klara och jag har arbetat under kvällen med att sortera, prioritera och kategorisera ungefär 200 inlägg från de senaste 5 åren. Det blir en del jobb och jag ser fram emot ett par kvällar till av filande och petande i inläggen även i framtiden men just nu hittar man min ”minddump” på www.stormhierta.se – sidan kommer att poleras och ordnas till, men för tillfället duger den som ”hem” för mig.

Denna sida kommer fortfarande att uppdateras löpande med ingresser till min nya sida, så jag kommer att ha kvar den.

Kommentera

